La acest târg s-au vândut aproape 600 de pachete de vacanţă, restul vizitatorilor fiind interesaţi să obţină informaţii despre opţiunile pe care le au în perioada următoare.
Pe lângă pachetele de vacanţă pentru sezonul estival pentru destinaţii de pe litoral sau continentale, anul acesta au avut succes şi pachetele de croazieră, al căror tarif este mai scăzut decât cel al unui pachet la un hotel de cinci stele.
„Cea mai căutată destinaţie turistică a fost Grecia, urmată de Turcia, Spania, România, apoi Italia, Croaţia, Muntenegru, Portugalia şi circuite. Interes mare a stârnit anul acesta programul Litoralul pentru toţi, la Marea Neagră, la început de sezon, în perioada mai – iulie. Asta se datorează şi raportului bun preţ-calitate. Ne-a bucurat mult să avem un public educat în ceea ce priveşte alegerea unei vacanţe. Vizitatorii au înţeles de ce sunt reduceri early booking valabile doar până la 30 martie, de ce ulterior preţurile mai cresc. Concluzia este că am avut o a treia ediţie a târgului cu un public vizitator extraordinar, doritor de informaţie, lucru care reprezintă un stimulent şi pentru agenţii, ca să vină în întâmpinarea clienţilor cu oferte pe placul acestora”, a spus Raluca Ungureanu, prim-vicepreşedinte ANAT – Regiunea Vest.
Târgul de Turism Vacanţa de la Timişoara este organizat în fiecare an de către Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT).
Articole pe aceeași temă:
Vacante ieftine la Targul de Turism Timisoara
Citiți principiile noastre de moderare aici!