Strategia Turistică a județului Timiș se află încă în dezbatere publică, iar cei care doresc să facă propuneri pot accesa paginia www.turismtimis.ro. Aici puteți completa un chestionar referitor la care credeți că sunt direcțiile pe care trebuie să le urmeze Timișul pentru a avea mai mulți turiști.
„Asociația pentru Promovarea Turismului în Județul Timiș are un rol important în elaborarea unui plan de acțiuni deoarece numărul turiștilor este în creștere, iar serviciile oferite trebuie să fie pe măsură. Principala problemă semnalată este lipsa locurilor de cazare în zonele turistice cu potențial din județul Timiș. Noi, ca autorități publice, ne implicăm în organizarea și crearea de evenimente, în finanțarea unor proiecte, dar sunt și direcții în care cadrul legal nu ne permite să acționăm, iar aici trebuie să intervină mediul privat. Sper ca noua Strategie Turistică 2018 – 2028 să ne arate exact pașii de urmat pentru a pune în valoare locurile minunate pe care le avem”, a spus Călin Dobra, președintele Consiliului Județean Timiș.
Reprezentanții Asociației pentru Dezvoltarea și Promovarea Turismului în Timiș (APDT) au început, încă de la finalul anului trecut, să lucreze la strategia turistică a celui mai vestic județ al țării. Strategia, care costă 24.834 euro (fonduri din bugetul CJ Timiș) și beneficiază de consultanță din partea celor de la Expert Consulting, va fi gata la finalul lunii octombrie a acestui an. Este vorba despre strategia turistică a județului Timiș în intervalul 2018-2028.
Construcția strategiei a început din 30 septembrie 2017 și s-a analizat până acum tot ce înseamnă infrastructură turistică, stațiuni balneoclimaterice, monumente, situri, tot ce ar putea să ducă la dezvoltarea turismului. S-a analizat tot ce înseamnă infrastructură hotelieră, drumuri, baruri, restaurante, cluburi, elemente care pot să ducă la atractivitate turistică, agenții de turism.
Citiți principiile noastre de moderare aici!