Aproape 200 de ore de înregistrări video realizate în luna iulie în județul Timiș se transformă în această toamnă în seria „Treasure Games în Banat”, iar producție va avea premiera pe YouTube, duminică, 15 octombrie.
Cele mai inedite destinații turistice din Timiș vor fi promovate direct din experiențele video ale participanților.
Reality show-ul aduce în atenția publicului patru echipe alcătuite din creatori de conținut, care au concurat în vară în cel mai interactiv joc din social media, în Timișoara și în Timiș.
Din echipele de concurenți fac parte: Alina (@ciocolatasivanilie), Ciprian Muntele (@muntele), Marius Chivu (@marius_chivu), Răzvan Moței (@razvanmotei), Emilia Morariu (@morariu.emilia), Silviu Barbul (@lostintimisoara), Bogdan Buzuleac (@bogdan.buzuleac) și Adrian Dan (@adrian.dan.ro).
Odată cu peripețiile lor, publicul va afla destinații de vizitat din județul Timiș și Timișoara care surprind prin frumusețe și varietate. Care este povestea criptei lui Bogdanovici Ferentz, unde este Sfinxul din Banat, ce descoperire datată din timpul piramidelor au făcut arheologii, care e legătura dintre Lugoj și cel mai celebru vampir de la Hollywood sau unde se află singurul muzeul al presei din România sunt câteva dintre lucrurile pe care publicul le poate afla din „Treasure Games in Banat”.
Acţiunea a fost finanțată de Consiliul Județean Timiș, prin programul TimCultura 2023, precum și de sponsori privați.
„La final, pe harta regiunii în care se produce show-ul apar numeroase puncte de vizitat de către public, în vacanțe, sau de dezvăluit urmăritorilor acestei producții. Această strategie de promovare a fost susținută de Consiliul Județean Timiș care s-a implicat în organizare încă din etapa de preproducție și documentare a locurilor mai puțin cunoscute, dar spectaculoase, din județ. Reality show-ul social media este prezentat de Toader Păun (@teddypaun). Producția creată de Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali”, au transmis, marți, reprezentanții CJT.
Echipa câștigătoare va primi trofeul Treasure Games și un premiu în valoare de 2.000 de euro. Toată aventura concurenților a putut fi urmărită în timp real pe conturile lor de social media.
Citiți principiile noastre de moderare aici!