Potrivit reprezentanților DRDP Timișoara, lucrările în această zonă nu au fost finalizate la termenul la care s-a angajat Tirrena Scavi, antreprenorul contractului centurii Timișoara Sud.
Vă reamintim că în decembrie 2022, contractul cu această firmă a fost reziliat ca urmare a slabei mobilizări și a incapacității financiare a constructorului.
„Normativele în vigoare nu permit circulația pe stratul de bază executat de antreprenor înainte de rezilierea contractului. Odată cu îmbunătățirea condițiilor meteo, pentru asigurarea condițiilor de redeschidere a circulației, DRDP Timișoara intervine în regie proprie, prin Secția de Producție Lucrări Drumuri”, au transmis, joi, reprezentanții instituției.
Potrivit acestora, lucrările constau în așternerea straturilor rutiere, inclusiv cel de uzură. De asemenea, este nevoie și de intervenții la rampe, deoarece s-a constatat că la lucrările efectuate de fostul antreprenor au apărut defecțiuni sub formă de crăpături la marginile taluzurilor de rambleu.
După terminarea acestor lucrări, se va monta alt parapet, cel amplasat de antreprenor nefiind corespunzător. Apoi, se va monta semnalizarea rutieră în vederea deschiderii în condiții de siguranță a circulației în nodul rutier DN 6.
Foto: DRDP Timișoara
Trimite articolul
XÎntreb ca proasta: dacă DRPD poate interveni pe proiect, de ce naibii să nu facă toată centura? Se pierde vremea cu tot soiul de licitații și contestații… OK, așa e în capitalismul cel corect, se semnează contract pe oferta de preț minim, ca să nu piardă societatea… Bla bla… Pierderile sunt, de fapt, mult mai mari. Timpul pierdut costă cel mai mult, în această palidă democrație.
-
Din nefericire DRPD nu poate decat sa refaca ceea ce exista deja adica cele doua urcarea si coborarea, pentru restul trebuie licitatie.
Multumim Grindeanu and CO ca nu ati reziliat contractul cu firma de acum aproape 2 ani, in loc v-ati laudat ca am venit si se rezolva, rusine … -
Daaa, siiigur… 😀 Și eu am acasă o betonieră și o lopată, și am făcut o alee de 3 metri lungime, deci după logica ta pot să merg să repar și un pod peste Bega ca să nu mai facă primarul licitație. Că nu contează numărul de angajați, numărul de utilaje, capacitatea de lucru, cunoștințele necesare pentru rețele de utilități sau lucrări complexe (poduri, pasaje, viaducte, etc.) Pe alea le vor învăța cei 5 angajați pe drum înspre șantier, se uită pe YT la tutoriale.
-
Văd că n-au contat amănuntele astea nici în cazul Tirrena Scavi. DRPD ar trebui să aibă dreptul să angajeze oameni și să închirieze utilaje, pe perioadă determinată, pentru lucrări mărețe. Dar să aibă control total, etc. Tu, țărane, cu roaba ta… Dacă angajezi pe unul, să-ți culeagă prunele din livadă… ești dispus să stai pe proceduri democratice dacă ăla îți culege o pruna pe zi? Sau tu ești șeful în ograda ta? Timișorenii trebuie să redevină șefii intereselor orașului, centura e o urgență, ce nu înțelegi?
-
Bun, acum sa verifice grosimea straturilor si calitatea materialelor. Numai la noi dupa un an drumul e denivelat si spart.
wow… ok