Potrivit reprezentanților DRDP Timișoara, în ultima perioadă, pe DN 59 Timișoara – Șag, în zona conexiunii cu varianta de ocolire Timișoara Sud, au avut loc mai multe lucrări pentru siguranța circulației.
Astfel, s-a refăcut semnalizarea rutieră, s-au înlocuit balizele, s-a montat parapet de beton pe zona mediană dintre cele două sensuri de circulație la intersecția cu drumul județean spre Peciu Nou și s-a fluidizat circulația pe sensul Șag – Timișoara.
„În aceste zile se lucrează la reparații în zona aceleiași intersecții cu drumul județean spre Peciu Nou. Semnalizarea intersecției s-a făcut cu acordul IPJ Timiș – Serviciul Rutier”, au transmis, marți, reprezentanții DRDP Timișoara.
Trimite articolul
XAcolo era (inca este) bataie de joc. Ar fi absolut necesara banda de preselectie pentru virajul la dreapta spre Parta/Peciu. Loc este berechet. Pentru ca la noi realizarea unei astfel de lucrari (podul) dureaza cu anii. Daca ar fi durat cateva saptamani as fi inteles, desi este loc suficient si nu ar trebui decat sa balizeze altfel circulatia. Dar se merge pe principiul “zdrobeste-i”. Pui tu limitare 30 km/h pe un drum european! Unde chiar nu este necesar. S-au produs accidente pentru franari bruste ale celui ce voia sa vireze dreapta spre Peciu + neatentia celui din spate, ori pentru incadrarea direct pe banda 2 a celor ce veneau dinspre Peciu si virau dreapta spre sens. Nu mai vorbesc de nenorocitii ce si-au facut chiar loc de virat stanga printre jaloanele ce erau inainte de parapetii de beton. De asemenea ar fi utile separatoare de sens fixe (parapeti metalici sau de beton) pe toata portiunea de la podul de cale ferata pana la acea intersectie cu viitoarea centura (in special in drept cu Leroy Merlin, cu “Generalul Beton”, etc).