Noul program în care cetăţenii se pot adresa Consiliului Judeţean Timiș şi pot depune acte la Registratură este următorul: în zilele luni, marți, miercuri, joi – între orele 8:00 și 15:00, iar vinerea între orele 8:00 – 13:00.
Totodată, pentru a facilita accesul cetățenilor la informațiile și serviciile oferite de instituţie, CJT a stabilit un program în cadrul căruia pot fi furnizate informaţiile de interes public solicitate verbal de cei interesaţi, astfel: în zilele de luni, marţi şi joi – între orele 8:00 şi 16:30, miercurea – între orele 8:00 şi 16:00, iar vinerea de la 8:00 la 14:00.
Furnizarea informațiilor de interes public, solicitate verbal, se va asigura la numărul de telefon 0256-406403 de către persoanele desemnate de instituție să gestioneze aplicarea Legii nr. 544/2001.
„Consiliul Judeţean Timiș încurajează cetăţenii ca în interacţiunea cu instituţia să utilizeze toate mijloacele electronice de comunicare puse la dispoziţia acestora, pentru a obţine cât mai facil toate informaţiile de care au nevoie”, precizează reprezentanții instituției.
Citiți principiile noastre de moderare aici!