Colterm
La Colterm în perioada 1-5 iunie, activitățile de relații cu clienții, registratură și casierie, de la sediul central al Colterm (str. Episcop J. Lonovici nr. 4) vor fi sistate.
Excepție va face casieria din incinta Iulius Mall, care va avea program normal de lucru (10-22).
Activitatea normală va fi reluată începând din data de 6 iunie.
„Pentru orice problemă în alimentarea cu apă caldă de consum și/sau apă rece hidrofor, clienții noștri au la dispoziție Dispeceratul non-stop, pe care îl pot apela la numerele de telefon: 0256-494.133; 0756.061.468 sau 0356.909.
Mai precizăm că activitățile de producție și distribuție se vor derula normal, fiind asigurată continuitatea de către echipele de intervenție, precum și de cele desemnate să asigure peramența”, transmit reprezentanții Colterm.
Enel
Magazinele Enel din județele Arad, Caraș-Severin, Hunedoara și Timiș vor fi și ele închise în intervalul 1-5 iunie. Din 6 iunie se reia programul obișnuit.
Serviciul de call-center va funcționa conform programului normal în data de 2 iunie, iar în celelalte zile din intervalul menționat va fi disponibil numai pentru informații în sistem automat (precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold).
„Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele Enel. De aceea, recomandăm clienților să folosească în continuare opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.
Astfel, clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici”, spun cei de la Enel.
Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea Index din cadrul aplicației MyEnel, clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D (în perioada menționată pe pagina a treia a facturii).
De asemenea, indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis și prin aplicația My Enel, dacă distribuitorul este una dintre cele șase companii menționate mai sus.
Clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata în numerar, o pot face la automatele de plată de tip self-pay, amplasate în magazine Enel din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.
Aquatim
În perioada 1 – 5 iunie, casieriile Aquatim vor fi închise, împreună cu birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice.
Achitarea facturilor de apă se poate face online, din contul de client pe siteul www.aquatim.ro, prin rețelele bancare, la magazinele din rețeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV.
„În această perioadă asigurăm permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar serviciul de call-center/dispecerat este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale reţelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914”, spun reprezentanții Aquatim.
Retim
Activitatea de colectare a deșeurilor din toate localitățile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfășura după programul obișnuit.
Joi, 1 iunie 2023 și luni, 5 iunie 2023 există colectări programate, astfel că acestea se vor face ca de obicei, RETIM asigurând permanența serviciului.
Birourile de relații clienți și casieriile din Timișoara și Lugoj vor fi închise în 1 și 5 iunie, dar deschise în 2 și 6 iunie (de când se va relua programul obișnuit, de la ora 8 până la ora 16).
Citiți principiile noastre de moderare aici!