Centrul de relații cu clienții și casieriile societății Aquatim vor fi închise în perioada 1 – 7 mai. Pentru achitarea facturii de apă, clienții pot utiliza metodele alternative:
- online, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro,
- prin rețelele bancare,
- la magazinele din rețeaua PayPoint,
- centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution,
- prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV
„În această perioadă asigurăm permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar dispeceratul este disponibil non-stop”, transmit reprezentanții Aquatim.
Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale rețelelor publice de apă și canalizare la numărul de telefon 0356 914.
Trimite articolul
XPoza asta cu ghiseul cu geam mic si clientul in genunchi, e elocventa pt felul in care este tratat clientul in Romania !
-
Poza asta are 20 de ani. Între timp, unii au început să își plătească facturile online sau măcar la “roboțel”, în timp ce alții au învățat doar să comenteze despre orice, acum și în online (nu doar în fața blocului, ca acum 20 de ani). Ia spune, unde ai fost ultima dată tratat așa? Că eu nici măcar la spital de stat sau la poștă nu am mai nimerit așa ceva în ultimii 5 ani.