„Delegarea gestiunii infrastructurii de apă şi canalizare către un operator cu o capacitate recunoscută de prestare a serviciilor este în avantajul girocenilor. Practic, și până acum, apa livrată în comună a provenit din Timișoara, iar canalizarea se deversează tot în stația de epurare a orașului”, spune dr. ing. Ilie Vlaicu, directorul general Aquatim.
În perioada următoare, reprezentanții societății vor lua legătura cu consumatorii din Giroc, pentru stabilirea unei relații contractuale și verificarea situației tehnice de pe teren.
„Rugăm locuitorii comunei să răspundă solicitărilor Aquatim în vederea întocmirii documentelor necesare, astfel ca tranziția de la operatorul de apă Giroceana SRL la operatorul regional să decurgă în condiții cât mai bune”, anunță reprezentanții Aquatim.
Pentru mai multe informații legate de serviciile oferite de societate, clienții au la dispoziție site-ul, precum și un Call-Center la numărul de telefon 0356 914, de luni până vineri, în intervalul 7:30-19:00.
Citiți principiile noastre de moderare aici!