Reprezentanții Colterm îi informează pe timișoreni că au posibilitatea de a-și face propriul conform termic în cadrul asociațiilor și, „dacă consideră, pot să închidă agentul termic de la vanele de branșament din subsolurile blocurilor, pe timp de zi, și le pot redeschide seara”.
„Pentru a veni în sprijinul clienților noștri, în cazurile în care există situații unde fie lipsesc robineții de la vanele de branșament, fie aceștia se deschid mai greu sau alte astfel de probleme, clienții ne pot sesiza și, în cel mai scurt timp, o echipă Colterm se va deplasa la fața locului pentru a remedia situația. În felul acesta putem sesiza și alte probleme care pot exista pe instalațiile de furnizare a încălzirii și le putem remedia”, transmite Ofelia Herghelegiu, purtător de cuvânt Colterm.
Oficialii societății spun că specialiștii Colterm pot fi contactați la adresa de e-mail dispecerat@colterm.ro sau la numerele de telefon 0256.494.133 sau 0756.061.468.
Potrivit HG 43/2018 și a contractului încheiat cu Primăria Timișoara, societatea de termoficare poate furniza căldură până la sfârșitul acestei luni. Regulamentul Serviciului Public de Alimentare cu Energie Termică al Municipiului Timișoara spune că „sezonul de încălzire este definit ca fiind de regulă perioada 1 octombrie – 30 aprilie a fiecărui an”. Pentru sistarea totală a căldurii, temperaturile trebuie să fie peste 10 grade Celsius timp de trei zile consecutiv, atât ziua, cât și noaptea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!