Municipalitatea a lansat o licitație pentru „prestarea serviciilor de curățenie în sediul PMT și în incinta imobilelor care aparțin Municipiului Timișoara”. Valoarea totală a contractului nu poate depăși 21,2 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 4,38 milioane de euro.
Societatea care va câștiga contractul se va îngriji de toate clădirile deținute de primărie: sediul PMT de pe CD Loga 1, toaletele publice, Complex Sportiv Bega (bazin de înot), Sala de sport „Constantin Jude”, cinematografele Timiș, Studio, Fratelia, Dacia și Victoria (începând cu 2021), MultipleXity, Atelier Urbanism, Infocentru – str. Alba Iulia, Serviciu Administrare Fond Funciar – M. Eminescu 1, Spațiu Expozițional, Birou Relații Internaționale – Piața Victoriei 5, Biroul Managementul Calității, Voluntari Situații de Urgență, Salubrizare, Serviciul Transport, Birou Iluminat Public, Compartiment Corp Control – Piatra Craiului 3, Birou Locuințe, Birou Terenuri – Oituz 1, Cimitire și Coșerit, Spații Utilitare – 3 August 17, Birou Administrativ – Complex Poiana Mărului, Centrul de Semnalizări Rutiere – Iuliu Maniu 29, Serviciul Public Asistență Medicală Școlară – Carusso 1, Direcția Evidența Persoanelor – Eminescu 15, Arhivă – Daliei 21, Arhivă – Iancu Văcărescu 15 și Serviciul Public Asistență Medicală Școlară – Piața Sf. Gheorghe.
Ce se face mai exact
Toate aceste spații vor fi măturate, aspirate, se va șterge praful, vor fi șterse geamurile, se va face inclusiv dezinfecție, vor fi aerisite încăperile, vor fi spălate pardoselile și vor fi golite coșurile de gunoi.
Potrivit documentației primăriei, o altă cerință este „curățarea de praf a aparaturii de birou: telefoane, computere, atât cât este posibil, pentru a nu deranja echipamentele de la locul lor”.
În sediul primăriei de pe C.D. Loga I se va interveni atât în birouri, cât și în sala de consiliu, la arhivă, pe holuri, pe casa scării, în grupurile sanitare, în curtea interioară, dar și în zonele adiacente.
Curățenia curentă se face zilnic, de luni până vineri, 8 ore/zi/schimb, în două schimburi pe zi. Se va face însă și curățenie generală, de două ori pe an.
„Municipiul Timișoara mai poate completa lista de locații unde se prestează serviciile, pe tot parcursul contractului”, se mai arată în documentație.
69 de persoane se vor ocupa de curățenie, în primul an. Din al doilea an însă, numărul celor care vor presta acest serviciu trebuie să ajungă la 84. PMT impune și un necesar minim de utilaje: trei mașini de spălat de capacitate mare, cinci mașini de spălat pardoseli și zece aspiratoare cu spălare, injecție-extracție.
Se pot depune oferte până în 18 august.
Toate societățile PMT au făcut curățenie
Până acum, de curățenie în clădirile municipalității s-au ocupat trei dintre societățile primăriei: SDM, Horticultura și Colterm. Serviciul de curățenie a imobilelor PMT a fost atribuit direct către Societatea de Drumuri Municipale în iulie 2016.
În mai 2019, reprezentanții primăriei au decis să împartă serviciile de la SDM. Astfel, societatea de drumuri a încheiat un contract de cesiune cu Horticultura pentru activitatea de curățenie a imobilelor în care își desfășoară activitatea aparatul de specialitate al primarului, a activității de curățenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia și încă unul cu societatea Colterm, pentru activitatea de curățenie a WC-urilor publice.
Articole pe aceeași temă:
Trimite articolul
XCe curata va fi Primaria Timisoara,in viitor! Sa speram ,dar Fara Robu .
-
Fără mai mulți de pe acolo că mulți nu au nicio treabă visavis de ce ar trebui să facă. Vin ele alegerile…
Nu mai știți ce să inventați ca să subtilizați banul public…
-
Au jaful in sange !
Dacă tot a marit impozitele,dacă nu a fost arestat că a vândut clădiri istorice, simte ca ii pe final de mandat și se asigură
Curatenie trebuie sa faca viitorul primar care sigur nu va fi acest robu curatenie in sensul de a da afara macar vreo 70 la suta din taietorii de frunze la ciini din personalul mult prea numeros si nejustificat care capuseaza aceasta institutie.
se numeste sifonare a banului public catre firmele afiliate partidului.
Pnl, psd, pdl, udmr etc sunt de acelasi nivel: o adunatura de oameni care isi urmaresc propriul interes, dar mai ales interesul sponsorilor de partid
Nu este normal un contract de 4 ani, in conditiile in care “Poate dnul Robu” nu va mai fii ales primar!. Este un contract cu Dedicatie!..as zpune eu..sa aibe voturile pregatire, din partea decidentilor.. Un contract cu un astfel de termen si valoare –4 ani, ar trebui decis, dupa alegeri..nu Inainte!