Tinerii au depus o reclamaţie la Protecţia Consumatorilor şi îşi cer înapoi banii pe care i-au dat pe bilete.
„Vineri seara am vrut să mergem la spectacolul de la Filarmonica Banatul. Am ajuns acolo pe la 18.45, eu şi colegul meu Adrian Vela, ne-am pus la rând şi am primit biletele la ora 19.13, dar nu am mai fost lăsaţi să intrăm. Nişte domni care aveau ecusoane pe care nu scria numele, ci doar „organizator”, ne-au spus că domnul director le-a cerut să nu mai lase pe nimeni după ce a început spactacolul, că e o regulă internă, dar nu era nicăieri afişată. Am vorbit şi cu domnul director şi l-am întrebat de ce nu e afişată această regulă şi de ce ne mai sunt emise bilete după ora de începere a spectacolului dacă nu suntem lăsaţi să intrăm. Aşa că ne-am cerut înapoi banii pe bilete şi am depus o plângere la Protecţia Consumatorilor pentru că ne-a deranjat atitudinea persoanlului de acolo şi lipsa de informare”, ne-a declarat, luni, Cosmin Todoran, unul dintre studenţii care au ratat spectacolul de la sfârşitul săptămânii trecute al Filarmonicii Banatul. Studentul doreşte şi scuze din partea instituţiei pentru cele întâmplate, mai ales că aceasta ar trebui să încerce să atragă publicul din tânăra generaţie.
De cealaltă parte, directorul Filarmonicii Banatul din Timişoara, Ioan Coriolan Gârboni, consideră că a procedat corect.
„Nicăieri în lume nu se intră la un spectacol în timp ce se cântă. Nu poţi deranja o mie de oameni de la spectacol pentru că ai ajuns prea târziu. Ei şi-au luat bilete la 19.15, puteau să intre la partea a doua a simfoniei şi le-am spus asta. Dar ei au fost foarte obraznici şi cu personalul. Li s-a spus că nu se intră la spectacol în timp ce se cântă, că aceasta este o decizie luată în CA şi este afişată jos, la intrare, dar ei nu au văzut. Au cerut banii înapoi pe bilete şi le-am spus să facă o hârtie oficială cu motivaţia pentru care doresc banii înapoi, deoarece nu le pot da bani, aşa, din buzunar”, a replicat Gârboni.
Reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Timiş urmează să ia o decizie în acest caz. „Vom analiza situaţia prezentată şi vom vedea ce măsuri se impun. Nu am mai avut recent plângeri la instituţii culturale în Timişoara”, spune Zaharie Gheorghescu, comisar în cadrul CJPC Timiş.
Delia S. Barbu
Citiți principiile noastre de moderare aici!