Asociația propune amatorilor de fineţuri cadouri aparte, câte-o lucrare de artă semnată Sorin Nicodim, Rafael Matiaş sau Gabriel Kelemen, cărţi alese ori câte-un obiect decorativ mai aparte.
Pus la cale împreună cu studenţii masteranzi în management cultural, proiectul se doreşte un studiu asupra… vandabilităţii produsului literar şi artistic într-un spaţiu adjudecat comercialului pur.
„Am gândit mai multe strategii, vrem să organizăm aici (vizavi de magazinul Leonardo) întâlniri cu scriitori şi să vedem cum anume vom putea promova cultura. Am încercat deja să vedem ce cărţi sunt solicitate şi am descoperit cu surprindere că se caută enciclopedii, volume de antropologie, politologie, filosofie, dar că beletristica, mai ales cea autohtonă, se vinde prost. La finalul acestui târg, vom fi în măsură să formulăm nişte concluzii”, a precizat prozatorul Daniel Vighi, preşedintele Ariergardei.
Până atunci, căsuţa vă aşteaptă cu daruri, vorba organizatorilor, „la temperaturi artistice ridicate”.
Codrina Diana Tomov
Citiți principiile noastre de moderare aici!