Evenimentul de lansare al cărții „Share! Cum am învățat din social media să-i iubesc din nou pe români” va avea loc sâmbătă, 14 februarie, de la 17, la Librăria Cărturești din Iulius Mall. Autorul va prezenta volumul, iar publicul va putea să-i adreseze întrebări.
Prima parte a cărții se concentrează asupra campaniei electorale din noiembrie 2014 și modul în care aceasta a fost influențată de Facebook și de social media. Astfel, această primă parte este compusă din statusuri de pe Facebook însoțite de comentarii și analize. Autorul explică aici de ce anumite postări și mesaje electorale s-au bucurat de succes și cum au reușit anumite clipuri electorale să devină virale, având peste un milion de vizualizări. Lucian Mîndruță a fost foarte prezent pe Facebook în perioada alegerilor prezidențiale, iar acesta s-a bucurat de atenția câtorva mii de cititori.
Cea de-a doua parte a volumului este dedicată eseurilor pe diferite teme, de la sfaturi pentru tineri, la texte despre hobby-uri, religie, perioada comunistă sau sport.
Lucian Mîndruță și-a început cariera de jurnalist în perioada anilor 90 și a scris pentru numeroase publicații precum „Ziarul Financiar”, „Jurnalul Național”, „Dilema” sau „The One”. Acesta este cunoscut și pentru emisiunile TV pe care le-a moderat.
„Share” a apărut la Editura Herg Benet, în colecția Radical din 9.
Citiți principiile noastre de moderare aici!