tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Noutăți de pe drumul Timișoara - Giarmata. Alin Nica a fost pe teren

Noutăți de pe drumul Timișoara - Giarmata. Alin Nica a fost pe teren

De Oana Bocanici
la 27 January 2021 08:59
12 Comentarii

Noutăți de pe drumul Timișoara - Giarmata. Alin Nica a fost pe teren

foto: arhivă
27 January 2021 08:59
Președintele Consiliului Județean Timiș a fost pe șantierul viitorului drum de patru benzi, între Timișoara și Giarmata. Se efectuează lucrări ce sunt posibile în funcție de starea vremii. Până la finalul lunii septembrie șoseaua ar trebui să fie gata.
Scris de Oana Bocanici - Președintele Consiliului Județean Timiș a fost pe șantierul viitorului drum de patru benzi, între Timișoara și Giarmata. Se efectuează lucrări ce sunt posibile în funcție de starea vremii. Până la finalul lunii septembrie șoseaua ar trebui să fie gata.

Trimite articolul

X

Alin Nica a fost pe șantierul drumului ce leagă Timișoaara de Giarmata și care se extinde la patru benzi. Șoseaua va face legătură între Centură și nodul cu A1 și se estimează că va fi gata cel târziu la finalul lunii septembrie.

În această perioadă s-au montat tuburi de podețe și au fost completate cu balast cele două noi benzi de circulație. Urmează ca balastul să fie nivelat și șoseaua să fie stabilizată cu beton, însă, conform constructorului, acest pas se poate realiza în 30 de zile, în condiții meteo potrivite.

„Alin Nica a dorit să se asigure la fața locului că nu există probleme majore care să pună în pericol ducerea la bun sfârșit a lucrării. Dincolo de unele situații ridicate de îngroparea rețelei electrice, dar și de dimensiunea sensului giratoriu din Giarmata, care ar putea genera unele dificultăți de ordin tehnic, lucrarea nu întâmpină blocaje”, informează reprezentanții CJT.

Următoarele obiective

Șeful CJ a abordat la fața locului și situația celui de-al doilea tronson, de până la intrare în Timișoara. În acest caz, toate părțile implicate, inclusiv Primăria Timișoara, trebuie să se pună de acord într-o viitoare ședință de lucru asupra modului în care se va proceda cu stâlpii destinați troleibuzelor. Astfel, pe parcursul anului acesta se va putea interveni și în Dumbrăvița.

Trimite articolul

X
Taguri:
alin nica ,
consiliul judetean timis ,
timisoara giarmata
12 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. manu says:
    January 27, 2021 at 9:35 am

    bine ar fi sa fie asa! ca tovarasu calin ne-a vandut numa gogosi 4,5 ani!

    Reply
    • Caisă says:
      January 27, 2021 at 4:00 pm

      Pai Nea caisă proiectul este implementat și semnat de el, doar este preluat de noul președinte, la fel cum a făcut fostul primar cu proiectele domnului Ciuhandru, hai sa o mai lăsam cu vrăjeli politizate, sa facem ceva de la cap la coada, Domnul Alin știe ce are de făcut, știe și încă bine de la Primarie, are și experienta

      Reply
      • Caisa2 says:
        May 13, 2021 at 10:27 pm

        Ce a facut ciuhandru ma nea Caisa ? Esti pe langa total ,traiesti in alta lume. Ciuhandru a fost un hot si atat , a vandut tot la tigani.

        Reply
  2. Dede says:
    January 27, 2021 at 9:52 am

    Daca se pune beton , deja e altceva. Tranzitez zona cam la doua zile și pot spune că s-au mobilizat constructorul. Adevărul că lucrarea nu prezintă un grad ridicat de dificultate.

    Reply
  3. Q says:
    January 27, 2021 at 9:58 am

    Ce cauti pe teren, guvernant labagiu?? Ce rol ai acolo? Cica ar fi pandemie, fmm

    Reply
  4. dudurel says:
    January 27, 2021 at 1:09 pm

    Ce deobicei, balastru si balastru stabiliazat.. (adica balastru si praf de ciment amestecate uscat si apoi tasate si udate cu apa sa formeze un fel de beton usor .. fara amatura = apa de ploaie la trafic greu – adica peste 2-3 ani iarasai se repara drumul..)
    Nu mai avem piatra concasata in tara asta sa punem in fundatia drumurilor sa tina si ele?? ca doar se platesc BANI GREI !!!. Ca doar nu s-or plimba toti doar cu Loganul pe drum… Nu putem sa facem ceva bun de la inceput???

    Reply
    • elev says:
      January 28, 2021 at 9:45 am

      Buna ziua, pot sa recunosc un specialist cand vad unul. Asa ca va rog sa-mi spuneti ce sunt urmatoarele: balastru; praf de ciment; unde pot sa vad si eu drumuri din beton armat? Multumesc

      Reply
  5. Seba says:
    January 27, 2021 at 1:30 pm

    Faceți pasaj peste centura, altfel cozile kilometrice vor fii la jumate, dar pe doua benzi. Că și timp nu va fii niciun câștig. Adevărata problema e inexistența unui pasaj la intersecția cu centura la Șuncă.

    Reply
    • AsaEste says:
      January 27, 2021 at 3:25 pm

      😀 autocorrect din Dunca in Șuncă :)))))

      Sensul de la centura e extraordinar de prost semnalizat, ma refer mai ales la acea curba la care ajungi langa Rompetrol atunci cand vii dinspre Giarmata. Pentru cineva care nu cunoaste drumul si care vine noaptea pe ploaie, e o surpriza tare nasoala.

      O alta problema e “sensul giratoriu” din Giarmata, facut de mobra ca acum 100 de ani: benzi inguste + rigola care seamana mai mult cu o mini-prapastie langa, fara parapet, doar cu unele capete de pod amplasate strategic. Noroc ca nu avem polei…

      Reply
  6. Timisorean says:
    January 28, 2021 at 12:15 am

    Si cum e Aline? Nu de santier vorbesc! E fain sa mergi sa te lauzi cu proiecte gandite, lansate, finantate de Dobra???

    Reply
    • Ouch says:
      January 28, 2021 at 12:44 pm

      ASa e, indiferent cand se va termina (s daca) drumul va fi pentru totdeauna ctitoria lui Dobra. Mai ales SF-ul. Am putea sa-l omagiem stabilizand cu el constructia, ca romani mandri de traditii, dupa metoda mesterului Manole. In felul acesta s-ar putea spune ca e “de baza” cu acevarat, mai ales daca ar fi pus sub un stalp.

      Reply
  7. Jony says:
    April 14, 2021 at 9:03 pm

    Bătaie de joc haos total drum nesemnalizat 1 jaf de excavator pe tot tronsonul nici o treaba pustiu pe șantier nu ia nimeni nici o masura numai la noi poti vedea asemenea hal de șantier

    Reply
  8. Cele mai citite știri

    1
    LOGS aleargă #AlăturiDeRefugiați la Timișoara City Marathon. Vă puteți alătura voluntarilor!
    2
    Rezistență prin delicatețe: expoziție Călin Beloescu la Galeria Brăteanu
    3
    Continuă lucrările la calea ferată din zona Gării de Nord Timișoara
    4
    Hala de tramvaie din Timișoara ar putea deveni centru cultural cu bani europeni
    5
    Judecătorii de la Tribunalul Timiș nu mai protestează. Activitatea revine la normal
    6
    Copiii cu boli cronice pot continua școala în spital. Începe înscrierea profesorilor voluntari
    7
    FOTO. Un liceu „verde” cu cabinet stomatologic se va construi la Moșnița Nouă
    8
    Histamina nu e dușmanul: mituri și realități despre simptomele sale
    9
    Orgă și saxofon, klezmer și Piazzolla, în Biserica din Elisabetin
    10
    FITT premiază cele mai bune proiecte de tineret din Timiș

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 18 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Hala de tramvaie din Timișoara ar putea deveni centru cultural cu bani europeni

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Grădiniță modernă pentru 360 de copii, construită cu fonduri europene la Moșnița Nouă

    Eveniment

    Accident la Belinț. Pasager rănit după ce mașina în care se afla s-a izbit de un copac

    Ştiri din Timiș

    Festivalul de Datini și Colinde transformă Giarmata într-o scenă a folclorului autentic

    Ştiri din Timiș

    Pișchia celebrează identitatea bănățeană la prima ediție a Festivalului de Cultură „Ionel Iacob-Bencei”

    Ştiri din Timiș

    Controale extinse la azilele de bătrâni din Timiș după neregulile descoperite la Cenad

    Ştiri din Timiș

    Rata șomajului din Timiș rămâne scăzută, în ciuda a aproximativ 600 de concedieri anunțate

    Eveniment

    Șoferiță de 16 ani, rănită după ce a trecut pe roșu și a intrat într-o altă mașină, la Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Ginecologia oncologică, o luptă contra timpului. Prof. Marius Craina: „Femeile ajung la noi prea târziu, dar asta se poate schimba”
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici