Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş a încheiat cercetarea la faţa locului şi a decis că Filarmonica Banatul îşi informează corect consumatorii. „Inspectorul nostru a fost la faţa locului şi s-a constatat că există un afiş în care se specifică faptul că se pot vinde bilete şi după începerea spectacolelor, doar că intrarea se va face numai în pauză sau în timpul aplauzelor. Prin urmare, cei doi tineri nu îşi vor primi banii înapoi pe bilete”, a declarat Zaharie Gheorghescu, comisar în cadrul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Timiş.
Reamintim că, în urmă cu aproximativ o lună, doi studenţi au dorit să urmărească un concert simfonic al Filarmonicii Banatul Timişoara, dar nu au putut să intre. Angajaţii instituţiei au declarat atunci că tinerii şi-au luat biletele prea târziu, iar concertul începuse deja. Cei doi studenţi au depus o plângere la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş, nemulţumiţi de atitudinea angajaţilor de la Filarmonică şi şi-au cerut înapoi banii pe bilete.
Delia S. Barbu
Filarmonica Banatul, reclamata la Protectia Consumatorilor
Citiți principiile noastre de moderare aici!