Cei care vor dori să vândă vin fiert sau ornamente de sărbători în centrul Timișoarei sau alte produse vor putea depune documentele necesare la sediul Casei de Cultură, începând din 1 octombrie.
Este nevoie de un formular de participare, un CD cu poze și lista produselor comercializate, copie xerox după actele firmei, certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea și specificul produselor comercializate, copie după contractul de colectare uleiuri și grăsimi alimentare uzate încheiat cu un operator economic specializat, precum și de o copie a contractului de colectare și evacuare a deșeurilor încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată. Comercianții care vor dori să le vândă timișorenilor și turiștilor produse alimentare au nevoie de un aviz prealabil al Direcției Sanitar Veterinare. Totodată, pentru buna funcționare a activității, trebuie precizate detaliile referitoare la logistica necesară (curent electric, apă și altele).
Reprezentanții PMT și ai Casei de cultură susțin că vor face o selecție de dosare, urmând să fie admise doar „cele mai bune dosare înscrise, astfel încât oferta târgului să fie cât mai atractivă și mai diversificată”.
Documentele trebuie duse în perioada 1-15 octombrie pe str. Miron Costin nr. 2, la sediul Casei de cultură, între orele 11-15, de luni până vineri.
Citiți principiile noastre de moderare aici!