Brandul Plafar porneşte o nouă iniţiativă de educare în alimentaţie printr-un consult gratuit cu un nutriţionist Plafar în 15 magazine din Bucureşti şi din ţară.
Programul pentru consultaţiile din magazinele Plafar este disponibil aici.
Plafar nu este un magazin, este un stil de viaţă, este un statement împotriva produselor care alterează ingredientele naturale sau au conţinut de natură chimică. Dorim să educăm publicul şi clienţii, să-i obişnuim să opteze pentru un regim alimentar sănătos şi să se îngrijească cu produse naturale. Acesta este cel mai firesc şi benefic lucru pentru noi şi pentru sănătatea noastră.
Noua campanie Plafar doreşte să facă tocmai acest lucru, să educe şi să te ajute să adopţi o nouă atitudine în alimentaţie, una sănătoasă!
Această campanie va începe pe 5 aprilie şi se va desfăşura pe plan naţional. Ce dorim să facem prin această campanie este să le oferim celor interesaţi o consultaţie gratuită cu un nutriţionist Plafar în urma căreia acesta va primi o dietă personalizată pentru a slăbi şi a-şi rezolva problemele de metabolism în mod sănătos.
Un medic specialist cu competenţe în nutriţie va determina şi clasifica cu ajutorul aparatului OMRON: procentul de ţesut adipos; Indicele Masei Corporale (IMC); nivelul de ţesut adipos visceral; rata metabolismului bazal. În baza rezultatului, medicul va propune o dietă personalizată şi va oferi sfaturi complementare pentru detoxifiere, drenaj, slăbire.
Campania se va desfăşura în perioada 5 aprilie – 31 mai, iar programările se pot efectua la Tel Verde: 0800-07-03-07 sau în oricare dintre magazinele Plafar.
Mulţumim partenerilor care s-au alăturat iniţiativei Plafar: TVR, Europa FM, World Class.
Câteva detalii despre PLAFAR
Brandul Plafar s-a născut din dorinţa de a le oferi celorlalţi o alternativă la un stil de viaţă sănătos şi posibilitatea de a renunţa la produsele de îngrijire cu conţinut chimic.
Magazinele Plafar numără în prezent 26 de locaţii la nivelul întregii ţări şi oferă o gamă largă de produse naturale: de la produse cosmetice, nutricosmetice, produse food BIO, suplimente alimentare BIO şi ceaiuri, până la game variate dedicate sportivilor.
În următoarele două luni se vor mai deschide alte 6 magazine Plafar.Produsele prezente exclusiv în magazinele PLAFAR sunt:
Bema Cosmetici (Cosmetice BIO Italia)
Goji Premium(secretul tineretii tibetane)
Pranarom (cosmetice BIO)
Gold Nutrition (suplimente premium pentru sportivi)
Promopharma (Florile lui Bach si suplimente alimentare pentru bunastare- Echinacea, slabit, drenaj)
Purasana (suplimente alimentare BIO)
Dr. Organic (cosmetice cu ingrediente organice, bioactive)
Biocyte (nutricosmetice)
Bioking (food BIO)
Demain Nature (cosmetice BIO)
Only Natural (ceaiuri)
Panier des Sens (cosmetice natural Franta)
Nature’s (cosmetice Italia cu ingrediente bio active)
Portofoliul nostru este reactualizat permanent cu branduri internaţionale, exclusive pe piaţa românească, prezente doar în magazinele detinute de Plafar Retail SRL.
PLAFAR RETAIL editează de trei ani Revista Plafar cu scopul de a informa publicul despre stilul de viaţă natural, despre produsele bio, ecologice, despre o alimentaţie sănătoasă. Datorită conţinutului şi specialiştilor colaboratori, Revista Plafar a ajuns în doar 3 ani la o audienţă medie de 203.000 cititori/lună.
Citiți principiile noastre de moderare aici!