Clienţii mall-ului l-au ajutat pe Moş Crăciun la îndeplinirea dorinţelor a 38 de mici beneficiari ai proiectului “Centrul Educaţional pentru Copiii Exploataţi prin Muncă”, derulat de Organizaţia Salvaţi Copiii, filiala Timiş. Pe lângă aceste cadouri, Iulius Mall le-a mai făcut o bucurie micuţilor şi le-a oferit în dar îmbrăcăminte în valoare de peste 1.000 lei.
Interesant este că cei mai mici clienţi ai Moşului nu mai vor jocuri Play Station sau alte asemenea gadgeturi, ci lucruri obişnuite. Copiii nu au îndrăznit să-i ceară prea multe lui Moş Crăciun, majoritatea visând la cadouri obişnuite, precum dulciuri, încălţăminte şi multe jucării. Roxana, o mică domnişoară de 12 ani, şi-a dorit o pereche de cizme nou nouţe, la fel ca şi Sorin, de 8 ani. Ca orice băieţel de 11 ani, Bujor adoră maşinuţele cu telecomandă şi, datorită unui bănăţean generos, a primit în dar jucăria mult visată.
Derulată în fiecare an, campania „Bradul Dorinţelor” constă în decorarea unui pom de Crăciun cu felicitări în care copii cu situaţii speciale povestesc ceea ce visează să primească în dar de la Moşu’. Felicitările sunt luate apoi de cei care doresc să redea zâmbetul unui copil şi să îi ofere un Crăciun mai frumos. Ineditul campaniei este dat de două aspecte. În primul rând, cei mici primesc de la Moş Crăciun exact cadourile la care poftesc de atâta vreme şi pe care le exprimă în felicitări. În al doilea rând, campania face posibilă implicarea directă şi afectivă a clienţilor Iulius Mall, care pot alege din “Bradul Dorinţelor” scrisoarea cu cea mai interesantă şi înduioşătoare dorinţă. Iulius Mall doreşte să le mulţumească tuturor clienţilor care, prin gestul lor mărinimos, au redat zâmbetul pe feţelor acestor copii!
Citiți principiile noastre de moderare aici!