Vin vremuri bune, ne garantează șefii de la CH Poli Timișoara, devenită între timp Poli SCM Timișoara. Iar noua imagine a clubului și echipamentul de joc reflectă deja realitatea în care formația va juca sub aripa clubului înființat de municipalitate, special pentru a salva de la moarte sigură sportul local, atacat de Curtea de Conturi care nu a fost de acord cu fosta modalitate de finanțare. Acum, echipa are o siglă nouă, cu design diferit. Și un nou sponsor pe tricourile de joc, unul cu nume, un cunoscut producător de anvelope cu fabrică mare la Timișoara. Aflată în parteneriat cu Universitatea Politehnica Timișoara de ani buni de zile, societatea respectivă a acceptat în sfârșit să semneze contractul de sponsorizare a echipei de handbal. Aceasta a fost ani buni de zile în atenția primarului Nicolae Robu, care spunea că crează probleme de poluare. Iată că acum firma respectivă a decis să ofere ceva în plus comunității prin susținerea echipei de handbal a orașului.
Deocamdată suma e secretă, „până se semnează actele care trebuie trecute prin consiliul de administrație al clubului”, după cum a afirmat reprezentanta societății sponsor. Nici șeful SCM Timișoara, Radu Țoancă, nu a dezvăluit suma, deocamdată este doar la nivelul la care este una semnificativă pentru sportul românesc, după cum a menționat conducătorul de club. Pentru acest an tot autoritățile publice sunt „furnizorul de miere pentru echipă”, 80% din buget e din bani publici, iar componenta privată e undeva la 20%.
„Sperăm ca acest contract să fie un exemplu, un prim pas, iar mediul de afaceri, marile multinaționale, să vină alături de sport. Noi vrem să creștem componenta privată de la an la an, să se ajungă la o finanțare tot mai mică de la buget și mai mare din cealaltă parte. În acest moment, noul sponsor a venit alături de echipa de handbal într-un moment în care am obținut bronzul. Acum sperăm, ca fiind împreună, de anul viitor să schimbăm culoarea medaliei și în câțiva ani să ajungem cei mai buni din țară, la fel ca și cei de la rugby”, a declarat Radu Țoancă, șeful SCM Timișoara.
Poli SCM Timișoara vrea să implementeze o strategie de marketing productivă în perioada următoare. Odată cu noua siglă a fost introdus și un nou design pentru echipamentul de joc. De asemenea, clubul dorește să lanseze o serie de obiecte promoționale cu noile însemne, iar la primul joc oficial, la sala de joc să fie prezent și un stand unde să se vândă fanilor asemenea obiecte promoționale.
Citiți principiile noastre de moderare aici!